Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

חתול וקפה

נספרסו קפסולות מומלצות

מכונות הקפסולות של נספרסו חוללו מהפכה בעולם הקפה והפכו את השיטה לשיטה המועדפת בקרב חובבי הקפה. כל שצריך זה להכניס למכונה את הקפסולה המועדפת וליהנות מכוס קפה משובח. כיום ניתן למצוא קפסולות מקוריות של החברה וגם קפסולות של מגוון חברות המתאימות למכונות נספרסו במחירים אטרקטיביים במיוחד עשירות בטעמים ובאריזה מיוחדת שמבטיחה שמירה על איכות. לפניכם טיפים כיצד לבחור קפסולות מומלצות המתאימות למכונות של נספרסו:

על איכות לא מתפשרים
חשוב לבחור חברות המציעות קפסולות אותן מכינים מפולי ערביקה ורובוסטה ממגדלי הקפה הטובים בעולם. מה ההבדל בין קפה רובוסטה לערביקה? זן הערביקה גדל בצל ההרים ואילו רובוסטה במקומות נמוכים יותר, ברובוסטה יש יותר אחוזי קפאין מאשר בערביקה, לרובוסטה טעם חזק וקלוי יותר, רמת חומציות נמוכה יותר ולכן טעמה פחות מתוק מזה של הערביקה המאופיינת בטעם מתוק, פירותי, פרחוני של שוקולד ואגוזים. רובוסטה נחשב לזן זול יותר בהשוואה לערביקה ובכל מקרה, בתערובות השונות נהוג לקלות אותן בנפרד.
כשבוחרים קפסולות, בין אם של ערביקה או רובוסטה, חשוב להבין שהקפסולה מבחינת המארז שלה משמרת את האיכויות הגבוהות של כל זן. בדקו מי היא החברה שמסתתרת מאחורי המותג שמציע את הקפסולות. בשוק פועלות היום חברות איטלקיות מפורסמות המציעות תערובות בטוויסט איטלקי ואפילו ברזילאי, שמציגות תערובות מדרום אמריקה ומזרח אפריקה ועוד.

קפה חזק או חלש?
בחירת קפסולות נספרסו תלויה גם בדרגת החוזק של הקפה. קיימות תערובות בדרגת חוזק גבוהה – גבוהה מאוד – עוצמתית, כשהדרגה מגיעה במספרים. דרגות 9 ו-10 הן דרגות חוזק גבוהות עוצמתיות ואילו דרגת חוזק 4 למשל נחשבת בינונית ומתאימה למי שאוהב קפה בטעם חלש יותר. בניגוד לסברה הרווחת, חוזק הקפה הוא לא ריכוז הקפאין בקפה אלא הטעם והקלייה. כלומר, קפה חזק הוא קפה שעבר קלייה ממושכת.

ההתאמה בין סוג הקפסולה לסוג הקפה
בדקו איזו תערובת מתאימה לסוג הקפה המועדף עליכם. למשל, יש תערובות שמתאימות יותר לאספרסו קצר וחזק ואילו אחרות אידיאליות לקפוצ’ינו או אספרסו ארוך.

עניין של טעם
כמובן שמעל הכל, הטעם משחק תפקיד חשוב בבחירת נספרסו קפסולות. קיימות תערובות קפה המאופיינות בטעם מתקתק נטול חמיצות, תערובות בעלות טעם פירות וחמצמץ, טעם בעל רמזים של שוקולד, פרחים, מתיקות אגוזית, דגנים עדינים וקיימות גם קפסולות בטעמים כמו אגוזי לוז, קוקוס, וניל, פיסטוק ועוד. ניתן למצוא אפילו קפסולות תה וקפסולות שוקו שניתנות להכנה במכונות של נספרסו. כמו כן, קפסולות נטולות קפאין. שימו לב למאפיינים של כל תערובת, יש בעלות טעם חזק ומתמשך ואחרות בחמיצות נמוכה. בכל מקרה, התערובות בעלות קרמה עשירה, חלקה כקטיפה…

כיום כבר לא חייבים לרכוש את הקפסולות המקוריות של נספרסו וקיימות קפסולות תואמות המתאימות למגוון המכונות מבית היוצר של המותג. קפסולות במגוון טעמים, דרגות חוזק לפי סוג הקפה המועדף עליכם.

בשידור חי מבלוג הקפה שלנו