Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

קפסולות למרטלו - Plitaly

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.

קפסולות מרטלו Plitaly

יש הרבה חברות שמייצרות קפה טוב כיום בעולם, אך כדי להעניק חווית קפה מושלמת ואת הטעמים הטובים ביותר, חייבים לעבוד עם חומרי הגלם הכי משובחים. זה בדיוק מה שעושה חברת מרטלו (Martello), שמלקטת פולים משטחי גידול מוצלחים, באזור הטרופי של יערות הגשם בקו המשווה.

פולי הערביקה והרובוסטה שבתוך קפסולות קפה מרטלו נקטפים באופן ידני בג’ונגל, מפוזרים על רשתות ועוברים ייבוש תחת השמש החזרה. לאחר מכן, קליפתם מופרדת (שוב, בידיים) מהפולים, שנותרים נקיים ויפים. מתוך הפולים הרבים, מורכבות התערובות האופטימליות ביותר, והם עוברים תהליך קלייה ייחודי עבור כל תערובת. החברה מיישמת בתהליכים שלה שנים של ניסיון, וזה בהחלט מורגש בכל לגימה.

היחודיות של קפסולות מרטלו

לחברת מרטלו קפסולות חדשניות וחזקות במיוחד, שנוצרו עם מספר פטנטים רשומים. הן עשויות מפלסטיק מיוחד, אשר שומר על הארומה בתוך הקפסולה ומונע חדירת אוויר לתופה. על ידי שילוב של הקפסולות המיוחדות, עם מכונות הקפה של מרטלו, נוצרים משקאות מאוד איכותיים, בעלי ארומה משכרת. עם זאת, אתם תהנו לא פחות מלגימת קפה שהופק באמצעות קפסולות קפה מרטלו.

איזה תערובות מייצרת חברת מרטלו?

אצלנו במינוטו תמצאו מגוון קפסולות של החברה, בטעמים שונים ושלל רמות חוזק, כך שכל אחד ואחת מכם תהנו מהקפה שאתם הכי אוהבים. אלה התערובות המפורסמות של מרטלו:

  • גורמנט גולד – תערובת ריחנית מאוד, עם נגיעות של חמיצות עדינה. הפולים נקלים בטכניקה מיוחדת, וכך מתקבל קפה שמזכיר דגנים ופירות מתוקים, גם אחרי שמסיימים לשתות.
  • קפה גרנדה – תערובת להכנת משקאות בספלים גדולים, מאוזנת לגמרי, בזכות קלייה בינונית וסבלנית.
  • גוסטו קרמה – תערובת חזקה ומעוררת במיוחד. הקלייה של הפולים שומרת על כל המאפיינים שלהם, וכתוצאה מכך יש להם ניחוח פירותי עם רמזים של קרמל.
  • ריסטרטטו – תערובת להכנת אספרסו איטלקי קצר. זהו קפה עם חומציות קלה וגוף עוצמתי, המתאפיין בטעם ממושך של שוקולד.
  • לה נוטה סיציליאנה – קפה שחור וחזק, בעל ארומה נעימה ומרקם קל של קקאו, אשר הופך את התערובת לחגיגה של ממש.
  • יער הבתולה בוגינדה – תערובת שעשויה רק מפולי ערביקה טהורים, שמקורם באפריקה. ליתר דיוק, הפולים מגיעים מאתיופיה, אחת ממדינות הקפה המובילות בעולם. הסוד של התערובת טמון בקטיפה הידנית, ויש לה ארומה בלתי נשכחת עם נגיעות של מוקה ואגוזים.
  • אינטנסיבו – אידיאלי לאוהבי קפה חזק. זוהי תערובת אספרסו ממריץ ואינטנסיבי. לפולים בתערובת ארומה שמזכירה שוקולד מריר ופירות יבשים.
  • דכפינאטו – לא מאמינים שקפה נטול קפאין יכול להיות באותה מידה? תחשבו שוב. מרטלו יודעת כיצד לחלץ את הקפאין בצורה עדינה מהפולים, על ידי שימוש בתהליך מיוחד המתבסס על מים. כך, מתקבלת תערובת נפלאה, שעומדת על שלה מול אספרסו אמיתי. היא משכנעת מאוד, הרבה בזכות טעם של קרמל, שנשאר לאורך זמן.