Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

פולי קפה HausBrandt

  • מבצע!

    3 ק״ג פולי קפה האוסברנדט אספרסו | Hausbrandt ESPRESSO

    255
  • פולי קפה האוסברנדט אספרסו

    פולי קפה האוסברנדט אספרסו | Hausbrandt ESPRESSO

    89
  • מבצע! פולי קפה האוסברנדט ונציה

    3 ק״ג פולי קפה האוסברנדט ונציה | Hausbrandt Venezia

    214
  • פולי קפה האוסברנדט ונציה

    פולי קפה האוסברנדט ונציה | Hausbrandt Venezia

    89
  • פולי קפה האוסברנדט רוסה 1 ק"ג

    1 פולי קפה האוסברנדט רוסה ק”ג | Hausbrandt rossa

    89
  • מבצע!

    3 ק״ג פולי קפה האוסברנדט רוסה ק”ג | Hausbrandt rossa

    255

קפה Hausbrandt הוא מותג קפה איטלקי המייצר תערובות קפה מעולות כבר למעלה ממאה שנה. החברה נוסדה בטריאסטה, איטליה, בשנת 1892, על ידי אדם בשם הרמן האוסברנדט, שהיה נלהב מאמנות קליית הקפה.

פולי קפה של Hausbrandt זכו במהרה למוניטין בזכות האיכות הגבוהה והייחודיות שלהם, והפכו לפופולריים מאוד בקרב אניני טעם הקפה בארץ המגף ומחוצה לה.

פולי קפה האוסברנדט – איכות מאז ולתמיד

כבר בשלהי המאה ה-19, המותג נודע בזכות חדשנות בלתי מתפשרת. בתחילת הדרך, הייתה זו שיטת האריזה שהייתה מודרנית לאותה תקופה, אשר גרמה לאנשים לשים לב. הפולים, מיד לאחר הקלייה, נארזו בקופסאות מתכת ארוזות ששמרו על טריותם ואיכותם.

כיום, הקפה מגיע בשקיות הרמטיות, אך ההדפסים עליהן מזכירים את אלה שהיו על הקופסאות המודפסות, וגם החדשנות לא נעלמה לשום מקום.

פולי קפה Hausbrandt עדיין מיוצרים בטריאסטה, והם מהווים שם נרדף למחויבות המותג לאיכות ולמסורת שלו. החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם חקלאי קפה במקומות שונים בעולם כדי להבטיח שהם שכל הפולים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פולי קפה האוסברנדט עוברים תהליכים ערבוב וקלייה מיוחדים, תוך תשומת לב מוגברת לקיימות ואיכות סביבה. התוצאה: טעמים עשירים ומורכבים, שמעניקים לכולם טעם של עוד.

פולי קפה האוסברנדט אספרסו

בעבר, פולי קפה הואסברנדט אספרסו נקראו “נונטי” – מילה באיטלקית שמשמעותה היא “סבים וסבתות”. שם זה נועד לתת כבוד למסורת האיטלקית הוותיקה והמסועפת של קליית ובישול קפה, ולמרות שהוחלף, הכבוד לגמרי נשאר.

תערובת אספרסו זו מכילה 75% ערביקה ו-25% רובוסטה. פולי הקפה נקלים בצורה איטית מאוד, כפי שנהוג כבר שנים רבות. החומציות במשקה כמעט אינה קיימת והטעם טיפה מתוק ואגוזי, ומצליח לעורר אסוציאציות של לחם קלוי וביסקוויטים.

אם אתם לא יכולים לפתוח את הבוקר ללא אספרסו איכותי, זו עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

פולי קפה האוסברנדט ונציה

התערובת של פולי קפה האוסברנדט ונציה מתובלת ואינטנסיבית. גם כאן הקלייה איטית, מה שמדגיש את הטעמים, ומצליח להפיק את המקסימום מ-6 סוגים שונים (65% ערביקה ו-35% רובוסטה) של פולי קפה שנמצאים בתערובת.

פולי קפה האוסברנדט רוסה

זוהי תערובת מצוינת נוספת, שעשויה מפולים בחלוקה הבאה: 70% ערביקה ו-30% רובוסטה. היא אינטנסיבית וטעימה, בעלת גוף מלא ותווים של טעמים מתקתקים. פולי רוסה הם משובחים מאוד ומתאימים לכל שעה ביום ולכל סוג קפה.

פולי קפה HausBrandt במינוטו

אצלנו תמצאו שלל פולי קפה למכירה – של האוסברנדט ומגוון מותגים מובילים אחרים. כמו כן, אנחנו מציעים מכונות קפה, קפסולות, קפה טחון, סירי מקינטה ושלל מוצרי קפה אחרים שיספקו לכם את חווית הקפה הביתית האולטימטיבית.

כל אלה, במחירים הטובים ביותר (יש גם מבצעים) ועם שירות יוצא מהכלל. לא מספיק? יש גם טיפים והמלצות של המומחים של מינוטו.