Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

פולי קפה ירוק

  • קפה ירוק ברזיל Fazenda Sertão חד זני – Specialty Coffee Fazenda Sertão

    1 ק״ג קפה ירוק ברזיל Fazenda Sertão חד זני – Specialty Coffee Fazenda Sertão

    95
  • קפה ירוק מינוטו - פרסטיז'

    1 ק״ג קפה ירוק סנטו דומינגו

    100
  • קפה ירוק מינוטו - פרסטיז'

    1 ק״ג קפה ירוק ספשלטי קפה אנטיגואה חד זני – GUATEMALA ANTIGUA Specialty Coffee

    90
  • קפה ירוק מינוטו - פרסטיז'

    1 ק״ג קפה ירוק קניה AA+ חד זני – +Specialty Coffee Mount Kenya AA

    100
  • קפה ירוק מינוטו - פרסטיז'

    250 גר קפה ירוק מינוטו – פרסטיז’

    19
  • קפה ירוק מינוטו - פרסטיז'

    קפה ירוק תערובת 100% ערביקה –  Sandalj 100%Arabica Blend

    75

מעטים האנשים שמצליחים לפתוח את העיניים בבוקר ללא מנת הקפאין היומית. אחד המשקאות המעוררים והמבוקשים בעולם, הוא- ניחשתם נכון, הקפה. אנחנו רגילים לשתות אותו במתכונת המוכרת והאהובה- קלוי וטחון. אך מה אם תגלו שאם משאירים את פולי הקפה בתצורתם המקורית (פולי קפה ירוק) ,מתקבל הקפה ירוק, משקה רווי יתרונות בריאותיים! ולמרבה ההפתעה גם לא נופל ממתחריו התה הירוק והמאצ’ה היפנית שכבר הפכו לשם מוכר בעולם הבריאות והוולנס.

נתקלתם בפרסום לגבי קפה ירוק לקנייה ותהיתם במה מדובר? ובכן, פולי הקפה הירוק, מהם מופק קפה ירוק, הינם פולים בתצורתם הטבעית שאינם קלויים. בהתאמה, ללא הריח והטעם המר המאפיין כל כך את פולי הקפה המוכרים לנו, אלו שעברו הליך של קלייה מקדימה. טעמו של הקפה הירוק עדין הרבה יותר מהקפה המוכר, ומזכיר תה צמחים.

אילו שימושים יש לקפה ירוק?

לפולי הקפה הירוק ישנם יתרונות בריאותיים נרחבים. בניהם : שיפור ברמות אנרגיה המיקוד ומצב הרוח, מניעת מחלות, איזון רמות סוכר בדם וסיוע בהורדה במשקל.

במחקר שבוצע לאחרונה ופורסם במגזין הבריאות healthline, נבדקה השפעתו של המשקה (קפה מפולי קפה ירוק שניתנים לקנייה אונליין) על קבוצה של סובלים מבעיות מטבוליות אלו ואחרות. בניסוי על כל משתתף לשתות 2 כוסות קפה ירוק ביום. התוצאות היו מדהימות כבר לאחר 8 שבועות. המשתתפים ברובם המכריע חוו שיפור ברמת הסוכר בדם, בהיקף המותניים וברמת לחץ הדם.

כל היתרונות הבריאותיים הללו, הינם תוצאה של מרכיב בשם חומצה כלורוגנית (שלא נמצאת בקפה הקלוי) שמגבירה את חילוף החומרים בגוף, מעכבת משמעותית את רמת הגלוקוז בדם ומסייעת בצמצום היקפים וירידה משמעותית במשקל.

מדוע עדיף לקנות קפה ירוק?

פולי הקפה הירוק שומרים על טריותם לאורך זמן ממושך, כך שניתן לרכוש כמות ולשמור בבית לאורך תקופה. רבים מופתעים לגלות שמחיר פולי הקפה הירוק זול באופן יחסי על אף כל תכונותיו שלא קיימות בקפה הרגיל. זאת משום החיסכון בתהליך הקלייה. מחיר פולי הקפה הירוק שאיננו יקר כלל, מפתה אף לרכישה וקלייה באופן ביתי לפי טעמכם האישי.