Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

מכונות קפה פילטר

חברת מינוטו ממליצה לכם לבחור מכונת קפה פילטר כאן באתר ממגוון המותגים שלנו, אם אתם רוצים לפנק את עצמכם בקפה של בוקר או אולי לכבד את האורחים שלכם בכוס קפה פילטר איכותי כמו בבית קפה כדאי גם לכם להזמין מכונת קפה עוד היום.

  • 100 פילטר נייר clever dripper

    100 פילטר נייר clever dripper ומליטה גודל 4

    35
  • מכונת קפה פילטר טוחנת מליטה Melitta Aroma Fresh Timer

    1,290
  • מכונת קפה פילטר טוחנת מליטה Melitta Epos Momentum

    מכונת קפה פילטר טוחנת מליטה Melitta Epos Momentum

    1,590
  • מכונת קפה פילטר מליטה Melitta Amano

    מכונת קפה פילטר מליטה Melitta Amano

  • מכונת קפה פילטר מליטה Melitta Epour Momentum

    מכונת קפה פילטר מליטה Melitta Epour Momentum

    1,149
  • מבצע!

    מכונת קפה פילטר מליטה איזי טיימר Melitta EASY Timer

    499
  • מכונת קפה פילטר מליטה איזי לבנה Melitta EASY White

    מכונת קפה פילטר מליטה איזי לבנה Melitta EASY White

    389
  • פילטר מליטה נייר גודל 2 כוסות

    פילטר מליטה נייר גודל 2 כוסות

    30

בעולם ישנן קורסים ותארים (!) שלמים העוסקים בקפה. איננו ממליצים לכם לרוץ ולעשות דוקטורט בתחום כמובן, אלא רק לרכוש מכונת קפה פילטר ולשדרג את חווית שתיית הקפה בעשרות מונים. ישנם פרמטרים רבים להכנת הקפה המושלם- דרגת חימום החלב על שלל סוגיו, דרגת חימום המים, קלייה מוצלחת, טחינה טובה של הקפה, בישול במידה הנכונה כדי למנוע טעם קפה שרוף, זני הקפה ומותגי החברות המשווקות אותן. עם מכונת קפה פילטר תחסכו כאב ראש מיותר ותוכלו לדאוג שכל הקריטריונים לקפה המושלם יהיו שם בלחיצת כפתור אחת. מעבר לכך, כוס קפה הכי בסיסית בבית קפה עולה בממוצע כשניים עשר שקלים, באמצעות השימוש במכונת קפה פילטר ביתית – החיסכון לכיס הוא אדיר!

מהי מכונת קפה פילטר?

קפה פילטר הוא אחד מסוגי הקפה הנפוצים ביותר בארצות הברית ובארצות סקנדינביה. רבים הסרטים האמריקאים שנפתחים בבוקר עם מכונת קפה פילטר. טעמו ומרקמו העדינים נובעים משיטת חליטה הנעשית באמצעות פילטר לקפה, קנקן פלאנג’ר או פרנץ’ פרס ביתי או מכשור ייעודי חשמלי להכנת קפה פילטר ביתי.
פילטר קפה כשמו כן הוא משמש כמסנן – כאשר בתהליך ההכנה מסננים את הקפה הטחון מהמים כך שנותרת תמצית קפה טהורה. קפה פילטר ממכונת קפה פילטר מוצלחת ואמינה- נשתה כמו שהוא נקי , בתוספת סוכר או ממתיקים אחרים וכן עם חלב רגיל, חם או מוקצף או משמש כבסיס להכנת משקאות אחרים כמו קפוצ’ינו ולאטה.

מהם סוגי מכונות קפה פילטר?

אחת החברות המובילות בתחום מכונת קפה פילטר היא חברת מליטה איזי – מכונת קפה אמינה במחיר אטרקטיבי. בין הסוגים המוצעים למכירה –

המליטה איזי תרם שחורה – היא מכונת קפה פילטר בעיצוב חכם וקומפקטי לעשר כוסות קפה. מיכל מים שקוף עם סימוני כוס ומיכל קפה מסתובב לנוחות מירבית, ניתן להסרה, ושטיפה במדיח כלים. ישנה גם מכונת קפה פילטר טוחנת מליטה – בעלת מטחנת משולבת, חוזק קפה מתכוונן, טיימר קל ונוח לתפעול, תכונת חימום ותכונת שילוב 3 ב- 1. ישנן עוד סוגי מכונות קפה פילטר רבות וטובות. פנקו את עצמכם ורכשו אחת!