Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

מכונות קפה נספרסו

מכונות קפה נספרסו מקצועיות לבית ולעסק. מכונות קומפקטיות להכנת קפה נספרסו במהירות.

  • מבצע מכונת קפה איניסייה + 200 קפסולות מתנה

    מבצע מכונת קפה איניסייה + 100 קפסולות מתנה

    450
  • מבצע מכונת קפה איניסייה+ מקציף נירוסטה אספרסו מור + 100 קפסולות מתנה

    מבצע מכונת קפה איניסייה+ מקציף נירוסטה אספרסו מור + 100 קפסולות מתנה

    770

נספרסו נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום מכונות הקפה ובאתר מינוטו תוכלו לרכוש מכונת קפה נספרסו מהקולקציות החדשות של החברה.

מכונות נספרסו נמנות בין מכונות הקפה האיכותיות ומוצעות בטווח מחירים רחב, בעלות עמידות גבוהה ומנגנון המבוסס על קפסולות אטומות ששומרות על הארומה והטריות של הקפה. הכנת הקפה היא פשוטה כשנבחרת המכונות העדכניות מצוידת בפיצ’רים שהופכים את הכנת הקפה לחוויה וניתן לייצר קפה איכותי בעקביות ובקלות. אוסף הקפסולות מגוון להפליא ועשיר בתערובות ובטעמים, כך שאפשר לגוון את טעם הקפה כל פעם מחדש.

פיצ’רים שעושים הבדל גדול

באתר מינוטו ניתן להתרשם מהדגמים העדכניים ביותר: מכונת קפה נספרסו לבית או לעסק קומפקטית במחירים אטרקטיביים. המכונות בעלות אמצעי הכנה מתקדמים כולל אפשרות להתאמת כמות הקפה לפי גודל הכוס והכמות המועדפת (כשלרוב ניתן להגדיר שני גדלים של שני ספלים), מצב חיסכון בחשמל, מגש לאיסוף קפסולות משומשות ועיצוב עכשווי כולל מקשים מוארים ועוד אלמנטים דקורטיביים במראה הייטקי מתוחכם. ניתן לבחור מכונות במגוון צבעים כמו שחור, לבן או אדום לפי הקונספט העיצובי המועדף

מנגנון חכם – קפה איכותי

האוטומציה היא סוד הקסם של מכונות אלה ובשימוש במכונות מסוג נספרסו מתקבל קפה בטעם אחיד לפי סוג הקפה הנבחר וכן המכונות מצוידות במנגנון ניקוי או פשוט בכל מקרה לחלץ ולהפריד את החלקים הנשלפים ולבצע ניקוי. כדאי להשתמש במים מזוקקים ולבצע ניקוי אבנית תקופתי. תוכלו להתייעץ עם יועצי צוות אתר מינוטו בכל הנוגע לבחירת מכונת קפה נספרסו מבוקשת לפי הגודל, התקציב ודרך ההפעלה בין אם מדובר במכונות נספרסו הכוללות מקציף או מכונות להכנת אספרסו בלבד כאשר אפשר כמובן לרכוש מקציף חלב חיצוני נפרד ולבצע במקביל את פעולת ההקצפה של החלב. בכל מקרה, המכונה מצוידת במערכת חימום יעילה המסוגלת להפיק קפה במהירות רבה כך שלא תצטרכו להמתין זמן רב, הדגמים העכשוויים קלי משקל כך שניתן לנייד אותם ממקום למקום. כיום עם קפסולות מותאמות נספרסו ניתן להשתמש במכונה בשלל קפסולות גם של מותגים אחרים ולגוון את הקפה לפי הטעם אישי.