Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

Specialty Coffee Mount Kenya AA

למה פולי קפה Specialty Coffee עדיפים על פולי קפה מיובאים

אי אפשר להתחרות עם ריח הקפה הנקלה במקום כמו התערובות של קפה טחון טרי במקום מבית היוצר של מינוטו – Specialty Coffee פולי קפה.
הארומה המתפשטת לכל עבר ועושה חשק מיד ללגום קפה ולהתנסות בטעמים שייקחו אתכם למחוזות רחוקים מאפריקה ועד דרום אמריקה.
בשוק הקפה תגלו תערובות קפה ממותגות המיובאות מכל העולם שנקלו אי שם במפעלים של חברות הקפה ותוכלו גם לבחור קפה טרי שנקלה ממש במקום, רגע לפני שהוא נארז במיוחד עבורכם.

מה ההבדלים בין השניים ואיך תבחרו את הקפה הטרי המועדף?

פולי קפה Specialty Coffee ? הזמן עכשיו!

פולי קפה , קלייה במקום = ארומה עשירה

הטעם של הקפה מושפע מסוג הפולים של הקפה ואין ספק שבחירה קפדנית של פולים היא שלב מכריע בדרך לקבלת קפה במרקם, בטעם ובריח המבוקשים, אבל רק תהליך הקלייה הוא זה שמביא להפצת הטעמים הייחודיים הטמונים בפרופיל של פולי הקפה. ברגע שהפולים נחשפים לחום של הקלייה – התגובה הכימית משחררת את הטעם השוקולדי הייחודי או את ניחוח הקרמל המשגע.

כאשר רוכשים קפה מוכן אפילו אם הוא ארוז בצורה הרמטית בקפסולות אטומות יש לקחת בחשבון שעבר זמן מתהליך הקלייה והפולים איבדו את הטעם העוצמתי שאפיין אותם, על אחת כמה וכמה אם הם נחשפו לאוויר. שתיית הקפה בזמן קצר לאחר תהליך הקלייה הוא זה שמבטיח את המשקה הטעים והטרי ביותר, גדוש בטעמים מופלאים ובארומה עשירה.

טעמים המיוחדים של הקפה הטרי נשמרים לרוב עד 3 שבועות לאחר קליית הקפה כאשר בקפסולות אטומות אפשר לשמור אותם גם לזמן ארוך מזה.
אבל מי שטועם קפה טרי ולאחר מכן קפה שנקלה מזמן יבחין מיד בהבדלים המשמעותיים בטעם ובארומה של שניהם, לטובת הקפה הטרי כמובן.

איך הפחמן הדו חמצני משפיע על הטעם של פולי הקפה?


סוג הקלייה אף הוא נותן אותותיו בפולים בין אם מדובר בקלייה קלילה או קלייה ממושכת. חשוב שמי שמבצע את תהליך הקלייה עושה זאת בהתאם לתוצר שהוא רוצה להשיג ובדרך המיומנת והמקצועית ביותר.
יש לדעת שבימים הראשונים לאחר הקלייה, הפולים משחררים במהירות CO2 (פחמן דו חמצני) ואז מתכווצים לשחרור הדרגתי יותר ולכן, יצרני הקפה משלבים לרוב שסתומי אוויר בשקית האטומה כדי לאפשר ל-C02  להתפזר.

אם אין לשקית שסתום אוויר ככל הנראה מדובר בקפה טרי שעבר קלייה לא מזמן. אבל כאשר הפחמן הדו חמצני מתנדף השמנים הארומטיים אף הם מתנדפים במהירות והחמצון עשוי לגרום להקשיית הקפה.
קפה טרי טחון טרי הוא במיטבו עוד לפני שנחשף לשלושת האויבים המושבעים שלו – חום, חמצן ולחות. חמצון למשל יכול לגרום להתעוררות של תרכובות לא רצויות שיפגעו בטעם הקפה.
החמצן משנה את הטעם הראשוני הייחודי של הקפה ועשוי לפגוע בחוויית הקפה הטרייה והמרעננת.

קפה שנקלה במקום ונשלח ללקוח הוא קפה במיטבו ומומלץ לרכוש תערובות ממקום שבחר בקפידה את הפולים וניהל את תהליך הקלייה במומחיות רבה.
בדקו מה הם מאפייני התערובת כמו חמיצות עדינה ומה היחס בין הרובוסטה לערביקה.

פולי קפה Specialty Coffee ? הזמן עכשיו!

בשידור חי מבלוג הקפה שלנו