Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

קפסולות אילי - Illy / Mitaca

כאן תמצאו קפסולות קפה מבית אילי Illy בכל הטעמים והסגנונות: קלייה בינונית, קלייה חזקה, נטול קפאין, מיטאקה סופרימו, מיטאקה פורטה ועוד. תוכלו לבחור את הטעמים האהובים עליכם ולהזמין קפסולות Illy אונליין ובקלות.

  • קפסולות אילי תואם לוואצה פוינט נטול קפאין - Illy Decaf

    קפסולות אילי תואם לוואצה פוינט נטול קפאין – Illy Decaf

    220
  • מבצע! קפסולות מיטאקה פורטה-mitaka forte

    90 קפסולות מיטאקה פורטה

    165
  • קפסולה אילי Illy Tostatura Media תואם לוואצה

    קפסולה אילי Illy Tostatura Media תואם לוואצה פוינט

    220
  • קפסולה אילי Illy Tostatura Secura

    קפסולה אילי Illy Tostatura Secura תואם לוואצה פוינט

    220
  • Illy-Dark-strong

    קפסולות Illy – בקלייה חזקה

    198
  • קפסולות Illy Decaf

    קפסולות Illy – נטול קפאין

    198
  • קפסולות Illy_medium

    קפסולות Illy – קלייה בינונית

    198
  • מבצע! קפסולות מיטאקה סופרימו

    קפסולות מיטאקה סופרימו ללוואצה פוינט ו-M1

    140
  • מבצע! קפסולות מיטאקה פורטה

    קפסולות מיטאקה פורטה למכונות לוואצה פוינט ו-M1

    140

קפסולות אילי (illy caffè)

קפה אילי (illy caffè) הוא לא עוד אחד משורה של מותגי קפה איטלקיים ידועים, אלא אחד המובילים שבהם. החברה הוקמה בשנת 1933 בעיר טריאסטה על ידי פרנצ’סקו אילי, וכיום היא מובלת על ידי אנדריאה, דור שלישי למשפחה. החברה מוכרת בלמעלה מ-140 מדינות בזכות האיכות הגבוהה והטעם הקטיפתי של הקפה, אשר מורגש היטב גם במשקאות שהוכנו עם קפסולות קפה אילי.

לאורך השנים, החברה תרמה רבות להתפתחות תחום הקפה ולהפצת שיטות חדשניות. ב-1935 פיתח פרנצ’סקו מכונה, אשר נחשבת לאב-הטיפוס של מכונות אספרסו מודרניות, וחולל מהפכה של ממש בהכנת קפה. בשנות ה-40, שיטת האריזה שהמציא אפשרה את ייצוא הקפה של אילי מחוץ לאיטליה, ומהווה גם בימינו את הסטנדרט לשימור ושיפור טריות הקפה, במהלך הובלה ואחסון.

הקפסולות הראשונות בעולם

בנו של פרנצ’סקו לא רק המשיך את דרכו, הוא היה דוקטור לכימיה. הוא הוביל את פיתוח הסוג הראשון של קפסולות קפה illy, שהיו למעשה הקפסולות הראשונות בעולם, והקלו על הכנת אספרסו בבית ובעבודה. בהמשך, הוא רשם פטנט על טכנולוגיה לזיהוי הפולים האיכותיים ביותר, אחד אחד.

בזכות שנים של ניסיון, אילי זיהתה את זני הקפה המשובחים ביותר, והיא מלקטת אותם מארבע יבשות שונות. החברה מוודאת בכל פעם מחדש שהקפה שלה באיכות הנדרשת, בכך שהיא רוכשת פולים ישירות מהמגדלים. לאחר מכן, הפולים עוברים תהליך קפדני של מיון, ואלה שלא עומדים ברף נזרקים, בלי יוצא מהכלל.

התוצאה: קפסולות קפה אילי עשויות 100% פולי ערביקה, מתשעה זנים שונים, שנבחרו בקפידה כדי לייצר איזון אידיאלי של טעמים וארומה.

איזה קפסולות קפה illy יש במינוטו?

אצלנו תמצאו שלושה סוגים של קפסולות אילי, ועוד שני סוגים של קפסולות מיטאקה – חברת בת שנוסדה כדי ליצור את הקפסולות והמכונות הכי טובות עבור משרדים. החברה פיתחה קפסולות ייחודיות, שמפיקות קפה איכותי בקלות, לעומת קפסולות אחרות. מה ההבדל? קפסולות קפה אילי מכילות שני מיני-מסננים, שמאפשרים לקפה לעבור תהליך, שבזכותו מודגשת הארומה ומופק קפה עשיר וקרמי, עם גוף מלא.

  • קפסולות Medium Roast – התערובת הקלאסית של אילי, בקלייה בינונית שמשאירה מתיקות בפה בזכות טעמים עדינים של קרמל, פריחת תפוזים ויסמין. זהו לא קפה חזק במיוחד, אבל יש לו טעם מאוזן ונפלא, והוא מתאים לכל תזמון וסיטואציה.
  • קפסולות Intenso – Dark Roast – מתאימות לאוהבי קפה חזק בקלייה חזקה. זהו קפה עם גימור עוצמתי, וטעמים ברורים וחמימים של קקאו ופירות יבשים.
  • קפסולות Decaffeinated Classico – Medium Roast – אותה תערובת קלאסית מעולה של אילי, אבל בגרסה נטולת קפאין. אל דאגה, לא תרגישו שום הבדל בטעם או בחוויה.
  • קפסולות Forte Mitaca – אידיאליות לכוסות קפה בנפח 30 מ”ל.
  • קפסולות Supremo Mitaca – טעם מאוזן, שמודגש על ידי נגיעות של כרמל, שוקולד ופרחים.