Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

מקציפי חלב

להשלמת מראה קפוצ’ינו מושלם – מבחר מקציפי חלב חשמליים וידניים לבית ולעסק. מקציפי חלב מקצועיים: כדי נירוסטה להקצפה ידנית, מקציף חלב חשמלי מקצועי סוורין, מקציף חלב ביאלטי חשמלי ל- 6 כוסות ועוד במבצעים ייחודיים לגולשי האתר

  • מקציף חלב אינדוקציה אמיליו קרמה טאץ'

    מקציף חלב אינדוקציה אמיליו קרמה טאץ’

    330
  • NANOFOAMER LITHIUM לבן - מקציף ידני נטען

    NANOFOAMER LITHIUM לבן – מקציף ידני נטען

    299
  • מקציף חלב NANOFOAMER PRO

    NANOFOAMER PRO מקציף חלב חשמלי

    859
  • מקציף חלב Lithium NANOFOAMER נטען

    מקציף חלב Lithium NANOFOAMER נטען

    299
  • מקציף חלב NanoFoamer subminimal

    מקציף חלב NanoFoamer V2 subminimal

    199
  • מקציף חלב אוטומטי נירוסטה

    מקציף חלב אוטומטי נירוסטה

    199
  • מקציף חלב ביאלטי טוטוקרמה 3 כוסות - Bialetti Tuttocrema milk frother

    מקציף חלב ביאלטי טוטוקרמה 3 כוסות – Bialetti Tuttocrema milk frother

    119
  • מקציף חלב ביאלטי טוטוקרמה 3 כוסות - Bialetti Tuttocrema milk frother

    מקציף חלב ביאלטי טוטוקרמה 6 כוסות – Bialetti Tuttocrema milk frother

    139
  • מקציף חלב לוואצה אמודו מיו מילק איזי Lavazza Milk Easy

    מקציף חלב לוואצה אמודו מיו מילק איזי Lavazza Milk Easy

    270
  • מקציף מוט Severin SM 3590

    מקציף חלב מוט Severin SM 3590

    89
  • מקציף חלב מקצועי סוורין - Severin Milk Frother SM3585

    מקציף חלב מקצועי סוורין – Severin Milk Frother SM3585

    449
  • מקציף חלב מקצועי סוורין - Severin Milk Frother SM3586

    מקציף חלב מקצועי סוורין – Severin Milk Frother SM3586

    549

אי אפשר לעמוד בפני קצף קטיפתי או סמיך לפי טעמכם המשדרג כל ספל קפה והדרך הטובה ביותר להגיע לקצף המושלם היא באמצעות מקציף חלב. במינוטו תגלו מגוון רחב של מקציפי חלב ידניים ודגמים של מקציף חלב חשמלי לבחירה לחוויית ההקצפה המבוקשת. על מנת ליצור קצף עמיד ואיכותי יש להגיע לטמפרטורה גבוהה יחסית ולשמור על יציבות ההקצפה למשך מספר דקות כאשר אתם בוחרים אם לבצע את ההקצפה ידנית או אוטומטית, בין אם מדובר בהקצפה של חלב מחומם או של חלב קר.

מקציף חלב פועל על ידי שילוב אוויר בנוזל, אשר יוצר מרקם קרמי ושכבה נדיבה של קצף. מקציפי חלב טובים הם כאלה שמספקים את עקביות הקצף המושלמת עבור הכנת קפוצ’ינו, לאטה או כל משקה קפה אחר עם חלב.

רגע לפני שאתם מזמינים מקציף חלב מהקטלוג הנהדר שלנו, הנה מה שאתם צריכים לדעת על הגאדג’טים השימושיים האלה.

איך בוחרים מקציף מומלץ?

הנה כל הגורמים שכדאי לקחת בחשבון כדי לבחור מקציף חלב מקצועי למטבח שלכם, שיאפשר לכם ליהנות מחוויית הקפה הטובה ביותר בכל פעם מחדש:

סוגי מקציפי חלב – שני הסוגים העיקריים הם מקציף חלב ידני ומקציף חלב אוטומטי. בהמשך, נסביר על ההבדלים ביניהם וכיצד בוחרים.

קלות שימוש – מקציף מומלץ למטבח שלכם הוא כזה שקל לכם לתפעל, עם כפתורים פשוטים והוראות ברורות. מקציפי חלב רבים מגיעים עם הגדרות מתכווננות, המאפשרות לכם לשלוט בצפיפות הקצף הרצויה.

ניקוי – מקציף חלב מקצועי מגיע עם חלקים ניתנים להסרה, שמקלים מאוד על תהליך הניקוי. מקציפי חלב מומלצים הם כאלה שניתנים לשטיפה במדיח כלים או שניתן לרחוץ אותם בקלות תחת מים זורמים.

תאימות לסוגי חלב שונים – היכולת להקציף סוגים שונים של חלב, כולל תחליפים כאלה ואחרים לחלב פרה, היא תכונה רצויה מאוד במקציפים. מקציף חלב שעובד היטב עם חלב שקדים, סויה או שיבולת שועל מרחיב את האפשרויות שלכם.

מהירות ויעילות – מקציפי חלב מסוימים יכולים לחמם ולהקציף את החלב בו זמנית, ולחסוך זמן רב. הסוד עבור מטבח שוקק חיים? למצוא את האיזון בין זמני הקצפה מהירים לאיכות ללא דופי.

בקרת טמפרטורה – מקציפי חלב מקצועיים מגיעים עם אפשרות שליטה בטמפרטורה. בין אם אתם מעדיפים את החלב שלכם קר, חם או לוהט, הבקרה מבטיחה תוצאה לפי טעמכם.

עמידות – מקציפי חלב מומלצים עשויים מחומרים איכותיים כמו נירוסטה או פלסטיק ללא BPA, מה שמבטיח אורך חיים ושימוש בטוח.

טווח מחירים – קיים מגוון רחב של מחירים, כך שכל מקציף חלב עשוי להתאים לתקציבים שונים. כדאי לשקול את כל התכונות והאלטרנטיבות, על מנת לוודא שמצאתם את המוצר הכי טוב במחיר הכי טוב.

מותג – רכישת מקציף חלב מקצועי של מותג מוכר ואמין מבטיחה את אמינות המכשיר. חברות שמייצרות מכונות קפה ביתיות מציעות גם מקציפים, ויש גם חברות נוספות, אז כדאי לקרוא ולסקור את השוק לפני קבלת החלטה סופית.

מקציף חלב ידני או אוטומטי? זו השאלה!

מה ההבדלים בין מקציפי חלב ידניים לאוטומטיים? מקציף ידני עובד על סוללות ובעל לחצן הפעלה אלקטרוני כולל ציפוי שמונע הצטברות חלב ועליכם להחזיק את המקציף ולכוון את פעולת ההקצפה בעוד במקציפים אוטומטיים ממלאים את כמות החלב הנדרשת ובלחיצה המקציף מקציף את החלב. מקציף חלב מסוג זה יכול לרוב להקציף חלב ללא חימום או לבצע הקצפה תוך פעולת החימום עצמה או פשוט לחמם את החלב ללא הקצפה. וודאו שניתן להכניס אותו למדיח הכלים, שהוא עשוי ממתכת חזקה ועמידה. אפשר לבחור מקציפים לפי מספר המנות שתרצו להכין, הקצפה מהירה ושקטה, מכשירים שיודעים להפסיק את הפעולה אוטומטית בסיום ההקצפה. יש לבדוק מהו ההספק של המכשיר, גודל מיכל החימום והאם הוא בעל ציפוי למניעת הצטברות חלב.

יש גם מקציפי חלב שמניחים ישירות על הכיריים ומפמפמים את הבוכנה ולהכנת חלב קטיפתי, נדרש להניע את החלב בתנועה סיבובית עדינה מספר פעמים ולמזוג אותו מיד.

אביזר חובה להקצפה

במידה ויש כבר ברשותכם מכונת קפה עם מוט הקצפה, כדאי להצטייד גם באביזרי הקצפה כמו למשל, כד נירוסטה להקצפת חלב עשוי נירוסטה כפולה איכותית. כד זה בעל יתרונות רבים בביצוע פעולת ההקצפה: הוא שומר על פיזור אחיד של חום להקצפה אחידה, מונע את רתיחת החלב ובעל פיית מזיגה למניעת דילול הקצף. ניתן למצוא במגוון גדלים – 0.35 ליטר, 0.6 ליטר ו-1 ליטר.

מקציפי חלב מומלצים במינוטו

לסיכום, מקציפי חלב הם תוספת שאסור לאף חובב קפה לוותר עליה. המפתח למציאת המקציף המתאים ביותר לצרכים שלכם הוא לזהות את התכונות והמאפיינים החשובים לכם ביותר. מהבריסטה הביתי המתחיל ועד לבתי הקפה הכי טובים, מקציפי חלב נמצאים בכל מקום ומשפרים את חוויית הקפה של רבים מסביב לעולם. בין אם אתם מקציפים עבור מקינטה או מכונה אוטומטית – מקציף קפה מציע שדרוג ייחודי.