Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טלפון:

054-4490486

סינון לפי מחיר
-
סינון לפי חוזק

ליד הקפה

  • מקלות סוכר חום - 4 גרם - 1000 יחידות

    מקלות סוכר חום – 4 גרם – 1000 יחידות

    85
  • סירופ קרמל לקפה

    סירופ קרמל לקפה

    79
  • סירופ אגוזי לוז 1889 לקפה

    סירופ רוטן לקפה בטעם אגוזי לוז 1889

    80
  • סירופ רוטן וניל 1889

    סירופ רוטן לקפה בטעם וניל 1889

    80
  • מקלות סוכר לבן

    1000 סוכר לבן מנות מקלות

    75
  • סירופ לקפה בטעם אגוזי לוז - Hazelnut

    סירופ לקפה בטעם אגוזי לוז – Hazelnut

    46
  • סירופ לקפה בטעם אגוזי לוז - Hazelnut

    סירופ לקפה בטעם איריש קרם – Irish Cream

    46
  • סירופ לקפה בטעם וניל

    סירופ לקפה בטעם וניל – Vanilla

    46
  • סירופ לקפה בטעם קרמל - Caramel

    סירופ לקפה בטעם קרמל – Caramel

    46

כדי להרגיש אצלכם במטבח, כאילו אתם יושבים בבית קפה מעולה, אתם צריכים לא רק קפה איכותי ומכונה מתאימה, אלא עוד כמה דברים קטנים, שעושים הבדל גדול. אביזרי קפה משדרגים את החוויה, וגורמים לכם להרגיש כמו בריסטות של ממש.

שומרים על הקפה בתנאים הכי טובים

אלא אם אתם שותים קפה מקפסולות, עליכם לוודא שאתם מאחסנים את הקפה בתנאים טובים, ששומרים עליו ועוזרים לו להישאר איכותי לאורך זמן. זה לא אתגר גדול, אתם בסך הכול צריכים מיכל איכותי לאחסון הקפה.

במינוטו תמצאו מיכלי אחסון קפה בגדלים שונים שעשויים מנירוסטה, ושומרים על הקפה בוואקום – מוגן מפני חמצן ולכלוך. לא משנה אם אתם קונים קפה טחון, פולים קלויים או אפילו פולים ירוקים, אם לא תאחסנו את הקפה כמו שצריך, הטעם שלו ייפגם והארומה תתפוגג.

המים שלכם נקיים?

מים יכולים להכיל לכלוך, מינרלים, כימיקלים וחומרים מזיקים אחרים, שגורמים להם להריח רע ומשפיעים על טעמם. כאשר אתם משתמשים במים כאלה להכנת הקפה, איכותו וטעמו עלולים להיפגם. יותר מזה, אתם עלולים לפגוע בבריאות שלכם ושל בני המשפחה.

חלק מהחומרים שנמצאים במים אינם בריאים, במיוחד כאשר הם כוללים אורגניזמים מיקרוסקופיים וחיידקים שעלולים לגרום למחלות קשות. סינון מים מטהר אותם, מונע זיהומים והופך אותם בטוחים לשתייה.

מומלץ לרכוש מסנני מים Aquaphor, שמתאימים גם לקנקני בריטה. הם מנקים ומטהרים מי ברז, מרחיקים חלקיקים מהמים ומשנים לא רק את הטעם והריח שלהם, אלא אפילו את הצבע. כל מסנן יעיל עד ל-200 ליטר או עד חודשיים (המוקדם מביניהם).

מצד אחד דוחסים, מצד שני לא מפזרים

כדי למצות עד תום את הטעמים הנפלאים של הקפה שלכם, אתם צריכים לדחוס אותו במידה הנכונה, בהתאם למשקה שאתם אוהבים ומכינים. בלי דחיסה, תהליך הכנת הקפה נראה כך: אתם מפעילים את המכונה, המים מתחילים לעבור דרך ערמת הקפה הטחון ולפני שאתם מספיקים למצמץ, הקפה מוכן. הוא טעים, אבל הוא יכול להיות יותר טעים.

מצד שני, אם תדחסו את הקפה כמו שצריך, התהליך עדיין יהיה מהיר, אבל קצת פחות – ויהיה לכם שווה לחכות. המים יחלחלו דרך הקפה ולט פשוט יעברו דרכו, ויאספו איתם את כל הטעמים והארומות.

במינוטו תמצאו מלבד דוחסנים לקפה משלל סוגים, גם טבעת למניעת פיזור קפה, שתאפשר לכם להכין קפה מושלם בלי ללכלך.

משהו מתוק בצד

מה דעתם לתבל את הקפה שלכם באמצעות סירופ לקפה בטעמים שונים, כמו אגוזי לוז, אייריש קרים וקרמל? לחילופין, אתם יכולים לצרף לקפה עוגיות קרם אגוזי לוז, או להכין צורות בקפה באמצעות מפזר קקאו.

מה עוד יש במינוטו?

מינוטו היא לא רק חנות קפה מקצועית אונליין, בה תמצאו כל מה שאתם צריכים במחירים נוחים, אלא קהילה מחבקת של אוהבי הקפה בישראל. תמצאו אצלנו מאמרים, הסברים ותיאורים מפורטים, שיעזרו לכם להנות מכל משקה ולגימה.